Powered By Blogger

söndag 18 september 2011

Justice League of Ameria-filmen


Detta är slutet på ett pilotavsnitt för en tv-serie (som tack och lov aldrig blev av) från 1997 baserad på DC Comics "Justice League of America"
Jag laddade hem filmen i torsdags för att få mig ett gott skratt, men den var till och med sämre än vad jag trodde. Superhjältedräkterna man kan köpa på Buttericks är fan av bättre kvalité,  effekterna, och skådespelarna ska vi inte ens prata om och ingenting är rätt när det gäller superhjältarna. Jag orkade inte ens se färdigt på skiten.

"Kiss Meet The Phantom Of The Dark" (med stuntmän med fel hudfärg och robotvarulvar) och "He-Man-rullen" (med Dolph Lundgren i hockeyfrilla, läderkalsonger och laserpistol)  är till och med bättre vilket säger en hel del om hur dålig denna är.
Många kackiga filmer och tv-serier blir underhållande bara för att de är så dåliga och jag brukar vanligtvis tycka det är kul att se sådant, men till och med jag har gränser.

Till regissör och producenter bakom denna dynga, jag har nu ändrat min syn på dödstraff tack vare er (burn in hell !).

2 kommentarer:

  1. Haha Kim Oja som spelar ICE fick ju en roll i den otroligt ironiska serien son of a beach om du sett den. Den har sina stunder men är i övrigt väldigt dålig, och med tanke på att detta är tidigare än den serien så kan jag tänka mig...... Ja tvi vale.

    SvaraRadera
  2. Röding: Det finns mycket som är så dåligt att man ibland undrar om det är medvetet eller inte.
    Hela pilotavsnittet av detta finns att se på youtube. Där finns även "Fantastic 4"-filmen från 1994 numera (filmen som var så dålig att den inte ens släpptes).

    SvaraRadera