Powered By Blogger

tisdag 26 juni 2012

Split Enz - I See Red


When my baby´s walking down the street
 I see red, I see red, I see red
How could someone wicked walk around free
 I see red, I see red, I see red
I see red, I see red
 (red!), I see red

I respect your wishes
You gave me such precious hours
 What to do without you
Squeezed me out of your life
Down the drain like molten toothpaste
 I feel used and spat out
Poor old me

 When my baby´s walking down the street
 I see red, I see red, I see red
How could someone wicked walk around free
 I see red, I see red, I see red
I see red, I see red
 (red!), I see red.

 I´m fed up with crying
My despair is dying,
Turning into rage, day by day
Green before you met me
In the pink when you let me love you
I was blue when you let me down
Black and Blue

When my baby´s walking down the street
 I see red, I see red, I see red
How could someone wicked walk around free
 I see red, I see red, I see red
I see red, I see red
 (red!), I see red.
Go!

 I see red, I see red, I see red....

1 kommentar:

  1. I andra refrängen låter det som han sjunger "When my penis walking down the street - I see red" :)

    SvaraRadera