Powered By Blogger

fredag 6 augusti 2021

Telefonförsäljarna måste dö

En stilla liten undran.

Är det ok att mordhota telefonförsäljare? Jag börjar nämligen på allvar fundera på att leta upp dessa jävla så kallade försäljare och ringa dem på deras egna privata nummer och sedan vägra fatta ett nej lika konsekvent så som de  jävlarna själva gör.
De senaste två åren måste jag ha slagit nån form av rekord i hur många telefonnummer som jag har blockerat. Idag har jag blockerat tre stycken varav två med bara en kvarts mellanrum.

Det var länge sedan jag svarade på telefonnummer som jag inte känner. Så är ni en vän som har nytt nummer och inte gett mig numret så det stå bland mina kontakter så kommer jag med störstaa sannolikhet inte svara. 
Och har jag ibland varit dum nog att svara utan att kolla vem som ringer så har det såklart alltid varit en försäljare. 
Om de är lika dåliga att fatta ett nej även privat så hoppas jag att de aldrig får vara närheten av en kvinna utan dör ensamma och väldigt olyckliga (helst drunknar i sin egen avföring).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar