Powered By Blogger

söndag 13 juni 2010

Vem fan kollar in brudens väska?

Läste denna dynga i aftonhoran.

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7238641.ab

Är jag verkligen så udda som inte spanar in det där hos en tjej? Jag menar, vilken kille spanar in tjejens VÄSKA???!!!

Kvinnfolket borde sluta se på dynga som "Sex & the city" och komma tillbaka till verkligheten. Osund väsk- och skofetischism har inte har aldrig haft och kommer aldrig att ha med stil att göra. Det är snarare bara en kollektiv villfarelse som kvinnfolk alltjämt försöker upprätthålla.
Vem som helst som lägger fyrsiffriga belopp på en sabla väskjävel har en inställning till livet som jag inte har det minsta intresse att vara delaktig i.
Och nej, alternativet till ovanstående är inte att vara sluskbrud utan estetik, det går utmärkt att klassig och snygg utan att förnedra sig med en massa löjliga jävla märkesprylar ingen tänkande varelse bryr sig om att hålla reda på ändå.

Jag är sjukligt trött på konsumtionshysterin. Jag föredrar kvalitet framför grundlurade våp som tror att man förverkligar sig själv medelst "designer"skit med omotiverade prislappar.
Dessutom så likställer jag brudar med dyr väska med sådna som alltid ”ska bara” i minst en halvtimma innan de kan lämna lägenheten. Och det är inte "tidsoptimism" utan sölighet.

Vem fan bryr sig om vad kärringjävlarna har för jävla väska?

1 kommentar:

  1. Nice
    Kvinnfolket borde sluta se på dynga som "Sex & the city" och komma tillbaka till verkligheten
    Good pictures

    SvaraRadera