Powered By Blogger

lördag 6 oktober 2012

Monster

Äntligen en ny platta med mina gamla barndomsidoler Kiss! 

Imponerande av Paul Stanley (60 år), Gene Siimmons (63 år), Tommy Thayer (snart 52år) och Eric Singer (54 år) att fortfarande låta så här hungriga och leverera en så här jävla bra rockplatta.
Det är Paul Stanley somn har producerat denna pärla. Föregångaren "Sonic Boom" var också bra, men detta är utan tvekan det bästa de har gjort på 30 år.Verkligen extremt imponerande nytt alster må jag säga, Suveräna låtar! No fillers! Sången låter bra, likaså gitarrerna och Eric Singer är i toppform bakom trummorna. 

Jag gjorde en fuling och laddade ner skivan illegalt på grund av att jag inte stod ut längre med att vänta längre på att den ska komma på posten. Jag har dock beställt skivan genom ginza och den borde nog dimpa ner i brevlådan nu på måndag.


1 kommentar: