Powered By Blogger

fredag 24 juli 2009

Nazistarslen, gå och självdö

Jag sitter nu hemma hos mina päron och lånar deras dator då jag inte har något internet hemma. Det åskade som in i helvete här Hassela i torsdags förra veckan och jag var inte snabb nog med att dra ut modemet så åskhelvetet tog kål på det.


Jag sitter i alla fall nu och argumenterar emot någon jävla nazistbrud här på på ett community (jag hoppas att hon inte är allvarlig) som propagerar för att ”hålla Sverige svenskt” och är emot ”rasblandning” etc etc. Hon menar bl a att alla fel i detta land beror på invandrare, sexuellt avvikande, vänstersympatisörer etc etc.
Det jag tycker är ”roligast” är att när dessa nazzar själva blir cencurerade på grund av hets mot folkgrupp etc, så menar de argt att vi faktiskt har tryck och yttrandefrihet i Sverige. Konstigt då de själva vill förbjuda alla oliktänkade.

Jag kanske bara är överkänslig, men har fått lära mig att säga emot när jag tycker något är fel och nynazister sprider en förvriden sanning om att man ska vara rädda om den vita rasen och slänga ut folk som ”ej är svenskar”. Ska man skylla alla våra problem på folk med annan hudfärg? Är vårt land och våra gränser mer värda än ett liv? Hur fan ska man kunna slänga ut folk som flytt från sina hemland (Vad händer med dem om man skickar tillbaks dem).
Nåja, nynazister brukar oftast ha mer hår än hjärna. Har själv blivit överfallen av sådant pack vid några tillfällen. När jag t ex bodde i Värmland för några år sedan blev jag överfallen och misshandlad av några rassar på väg hem till elevhemmet en kväll. Jag hade pratat med en mörkhyad kille på krogen vilket tydligen inte var tillåtet. De var egentligen ute och letade efter honom, men då de inte hittade honom så tog de mig istället på grund av att jag hade pratat med honom (är rätt glad över det då de förmodligen hade gått ännu värre för honom). Den gången klarade mig undan med hjärnskakning, blåtira och en svullen och ömmande näve (försökte skydda ansiktet från sparkar med handen och fick då sparkar på den med). En av gärningsmännen åkte förresten något år senare in i fängelse då han drogpåverkad körde på och dödade två cyklister.
Nåja, idioter finns det gott om!

1 kommentar:

  1. Har också väldigt svårt för sådant pack då jag inte kan hålla käft. Man borde låsa in högerextremisterna tillsammans med AFA så kan de slå ihjäl varandra så mycket de vill och vi andra slipper skiten

    SvaraRadera