Powered By Blogger

söndag 5 februari 2012

Sov lilla Totte.....

Jag fick nyss mitt i bakfyllan reda på att Torsten Flink gick vidare till andra chansen i melodifestivalen. Jag funderade starkt på att ringa och rösta på honom igår men sket i det, kanske ska ringa och rösta på honom i andra chansen istället. Jag har förvisserligen ännu inte ens hört låten och har inga som helst planer på att se det där den där tävlingen i dålig smak (snarare försöka undvika skiten), men Torsten Flink är ju alltid Torsten Flink.

Jag minns när jag och en polare för ett antal år sedan var och såg när Torsten spelade och sjöng på ett väldigt sunkigt hak på söder i Stockholm. Stället hade bara två toaletter varav den ena var sönderslagen och den andra gick det inte stänga dörren till. Jag blev skitfull och även skitnödig (nöden har ingen lag) och en punkarjävel ville absolut hålla mig i handen när jag skulle skita av någon jävla anledning (punkar är ett äckligt och konstigt släkte). Men ölen var skitbillig och Torsten sjöng väldigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar