Powered By Blogger

lördag 30 mars 2013

God arisk påsk



Avpixlats frontfigur Mats Dagerlind (även medlem i redaktionen för SD-kuriren) verkar ha en riktigt trevlig kvinnosyn. Det bisarraste är att jag inte ens förvånas och häpnas över denna jävla SD-gris sjuka uttalanden, uttalandet verkar vara helt i linje med karlns intelligens och förstånd.

Jag antar att det enligt herr Dagerind bara är våldtäkt om förrövaren ifråga är icke vit, "icke svensk" och muslim. Är förrövaren vit så har förmodligen kvinnfolket bara klätt sig fel och sänt ut vissa signaler.




1 kommentar:

  1. Det är tur att jag är starkare än honom, så av mig hade Mats fått storstryk. Sen skulle jag anmäla honom. Innan han ens försökt få av mig nåt klädesplagg. Innan han ens hade sett mig. Undrar om det håller i rätten. Jag kanske hävdar att det var en kompisdunk och förstod inte att han inte ville bli kramad på det sättet. Han försökte inte slå tillbaka utan låg platt på marken. Så hur ska jag veta att det inte var ok att hälsa så?
    Jag kommer också hävda att han har klätt sig utmanande den dagen jag slår honom så fälls domen till min fördel.

    SvaraRadera