Powered By Blogger

söndag 26 september 2010

SÅ HÄR ÄR JAG!!!

I fredags tog jag ett kliv. Flera utvalda personer i min närhet har vetat om det, men i fredags vågade jag äntligen berätta det för mina föräldrar och med det även för resten av allmänheten.
Jag öppnade en garderobsdörr och tog ett kliv ut i det fria.


Yes. Jag är numera ÄNTLIGEN officiellt bisexuell (efter att ha varit det inofficiellt i alla jävla år på grund av dåligt självförtroende plus rädsla för hat och utfrysning). Och jag är lycklig över att äntligen ha vågat ta det där steget ut ur den där förbannade jävla garderoben.

Skulle nu några av mina vänner ha några problem med det så är det deras problem, för då var de förmodligen inte så bra vänner ändå.

Jag är precis samma kille som förrut, enda skillnaden är att jag numera vågar stå för vem jag är.

/ Joel

1 kommentar:

  1. Glad för din skull. Man ska kunna älska vem man vill, oavsett kön, utan att andra ska lägga näsan i blöt

    SvaraRadera