Powered By Blogger

fredag 28 augusti 2020

Åh vad jag längtar!



Åh vad jag längtar efter att se denna. jag vill, jag vill, jag vill!!!

Det är bara att hålla tummarna och hoppas Zack Snyders egna version blir så bra som denna trailer verkar. Den kan ju i alla fall inte vara sämre än Joss Whedons jävla magplask som gick på biograferna. Jag har nog inte blivit så besviken på en film sedan jag såg "Batman & Robin" på bio som barn.
"Suicide Squad" är förvisso ännu sämre än "Justice League", men när det kommer till den så hade jag i alla fall förstått att den var värdelöst på alla sätt rätt tidigt. De senaste DC Comics-rullarna, bortsett från "Birds of Prey" (som sög getballe), har ju varit antingen helt ok ("Aquaman") eller jättebra ("Wonder Woman", "Shazam" och "Joker").

När det kommer till Marvel-filmerna så gillade jag "Infinity War" väldigt mycket men tyckte "Endgame" var riktigt tråkig och överskattad. "Captain Marvel" tog det tre försök för mig att se hela filmen, för de två första försöken somnade jag på grund av tristess. Den senaste X-Men filmen "Dark Phoenix" ska vi inte ens tala om, vilken skit."
Spider.-Man: Far From home" var sådär. jag gillar Holland i huvudrollen men klarar inte av vissa väldigt enerverande biroller som MJ , den där tjocka kompisen och hur de förstört Flash Thompson (snark).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar