Powered By Blogger

söndag 29 juni 2014

Man ska inte ha vänner!

Jag var på fest igår. Efteråt hamnade vi några på efterfest hemma hos mig, Två kompisar däckade, en på soffan och den andre på golvet. Jag var dum nog att låta de sova över.

Senare på natten reser han som sov på golvet upp i sömnen, öppnar gylfen och urinerar över alla mina skivbackar där jag har min vinylsamling!!!!!!
Sedan drar tokfan upp gylfen. däckar snarkande på golvet och går inte att väcka.
Funderade allvarligt på om det skulle vara värt att sitta inne för dråp, alternativt strypa honom till döds för att sedan gräva ner kroppen långt ut till skogs eller sätta fast hans fötter i cement och sänkt fanskapet i en avlägsen sjö. Men jag lyckades sansa mig, släpade ut honom ur min lägenhet, fick till slut honom att vakna och släpade då hem honom till hans svärföräldrar (var väldigt kallt inatt).

Tack och lov så verkar de flesta skivor faktiskt ha klarat sig. Han råkade välta en snurrfåtölj framför skivbackarna när han reste sig så den fick det mesta pisset på sig. Några stycken skivor låg på skivbackarna så de tog också det mesta som inte hamnade på fåtöljen. Tur i oturen.

Då fåtöljen är skinnklädd så ställde jag bara in den direkt i duschen och sköljde av. och de skivor som låg på backarna skyndade jag mig att försöka skölja och försöka torka av. De flesta skivor har plastfickor så det mesta klarade sig oskadade. Var dock rädd ett tag att hela skivsamlingen hade gått åt helvete.

Han har lovat att ersätta eventuella skador, fast jag hade nog hellre velat att han lovade att ge fan i att dricka i framtiden. När man börjar göra dylika saker när man dricker borde man seriöst fundera på om det är värt det eller smartare att hålla sig nykter.



Man ska inte ha vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar