Powered By Blogger

måndag 2 april 2012

Jag ber dig


Sveriges bästa sångare Weeping Magnus tolkar Frankie Vallie & The Four Seasons.

Jag ber dig
ÅH, Sträck ut din hand till mig, jag ber dig!

Jag ber dig, ber dig nu. Stärck ut din kärleksfulla hand!
Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand!

Jag hade allt, jag var kung.
Jag var en vinnare, var evigt ung.
Du var mitt allt, du gick din väg.
Lyckan kommer, lyckan går, nu står jag här.

Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand!
Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand!

Och jag vill att du förstår, att jag gör vadsomhelst för att få va din man.
Vara den man, du vill ha till sist.
Jag vill leva, så sträck ut din hand.

Ett tomt skal av det jag brukar vara. Skuggor ur mitt liv hänger över mig.
Hjälp mig nu, kom tillbaks. Låt mig äntligen få vila ut hos dig.

Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand!
Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand!

Jag försöker så gott jag kan, men jag klarar inte av det själv.
Jag håller fast vid min dröm, så jag ber om dig varenda kväll.

Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand!
Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand!
Jag ber dig, ber dig nu. Stärck ut din kärleksfulla hand!
Jag ber dig, ber dig nu. Sträck ut din kärleksfulla hand till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar